Fullspäckad vecka..

Måndag-Onsdag jobb hela dagen lång och kvällen lång. Gårdagen gick sjukt snabbt eftersom jag hade tusen miljoner saker att göra. Idag har det varit liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite lugnare men .. inte mkt. Men kul har vi haft. Fick höra en as rolig grej om en pojke och en godismaskin Haha

På Torsdag... ska vi till veterinären med 2 av våra katter. Usch usch usch, jag längtar inte alls, blir tårögd av bara tanken så nu ska ja sluta tänka på det.
En vän fyller jämna denna dag så helt bedrövlig blir den nog inte :)

Fredag - Träffa mamma på stan och kika på vinterjackor. Hoppas ja hittar mig nån så ja slipper frysa denna vinter :) Sen kanske det blir ett besök hos farmor och farfar om de inte blir på torsda eller så.

Lördag - Jobb till 16.45, hem, byta om och sånt sen åka och fira ovan nämnda vän.

Söndag - Projekt. KUL grej!! Ja längtar som en tok :) Hehe

Fan vilket kasst inlägg. Men då vet ni vad jag gör i veckan, seg början men det bästa avslutet :)


*The best things in life are free*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, men problemet med den är ju att jag målade så att skuggan gick till vänster så på höger sida såg de ju förjävligt ut. Plus att jag inte orkar måla hela mig vit;) höhö Åh de verkar som att vad jag än kommer på är det alltid nån nackdel. Så kanske får ta de som de är:D



Jasså, vad är de för Projekt? Säger du a får du säga b. Blir ju för nyfiken annars;) hihi

2010-10-27 @ 11:34:11
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Niclas

Hmm du var på klädpartiet idag(torsdag) eller??

2010-10-28 @ 21:49:53
Postat av: Niclas

Sorry är trött menade partilagret..

2010-10-28 @ 21:56:25
Postat av: Linda

Ehmm... ne de va ja inte =/ Var du där?

2010-10-28 @ 22:29:39
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Niclas

Nä passera bara efter vägen såg en REN gul Renault som var lik din bil.

2010-10-29 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0