Helg!

Så var det helg igen. Shit va fort denna vecka har gått alltså! Ikväll blir de bara mys, imorn blir det mera mys och lite Sims tror ja minsann för de va länge sen :)

Är inte alls pepp på att festa. Är forfarande tärd efter romen förra fredan HAHA

Jag undrar över en sak dock, varför måste man skriva adressen på höger sida av kuvert som man skickar? De är ju helt korkat, och för mig ett stort problem.
Jag tror jag är den enda på jobbet som gör det och många har påpekat detta, men det går lixom inte att få mig till att skriva "rätt". Hmmm måste kanske fråga 118100 igen och se vad man får för spännande svar denna gång =P

Nu ska ja iväg på en roadtrip till stan med hunden, sen blire mat och IDOL!


*Perfect memories - scattered all around the floor*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack tack gumman! Jo nog blev jag nöjd. Men mest av allt så hade jag skoj;) Snart tror jag de blir en zombie look:D

2010-10-10 @ 22:59:11
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0