Utbildning efter 8 år..

...idag har ja haft utbildning nästan hela dagen. Jag har själv bett om den för att uppdatera mig på tekniken. Har varit rätt mkt basic idag men imorn ska ja nog lära mig ett och annat nyttigt!
Det var lite komiskt när alla skulle presentera sig;

Alla andra: - Jag tog studenten i somras och har haft det här å de här som sommar jobb. Och nu är jag här.
Jag: - Hej, jag har varit här i 8 år och behöver utbildning.

HAHA

Blev utgång i lördags. De va väl semi skoj, tror ja å Sandra hade roligast PÅVÄG till krogen haha Men vi lyckades iaf undvika att bli krockade ;)

Bilder är ju som sagt ett problem numera, blir så sjukt stora mellanrum "runt om" bilderna så det ser bara helt jävla muppigt ut :/ Trist kan ja ju tycka då ja gillar att visa bilder =P
Ja kanske får fingrarna ur å googlar de nån dag. Nu måste ja kila för mina fingrar är som isbitar :(


*You look in my eyes, I’m stripped of my pride*
-And my soul surrenders and you bring my heart to it's knees-

// ia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha snyggt Linda! :P

Eller så frågar du mig imorgon... det där med bilderna och padding och sånt står i stilmallen :)

2010-09-13 @ 21:11:27
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack sötnos:) Tycker jag verkligen att du ska göra! Du är välkommen närsom! Om jag nu inte jobbar:P

2010-09-16 @ 19:45:16
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0