Vit helg

..så underbart! Inte en droppe alkohol, man känner sig som en nyttig människa.
Och så himla skönt att slippa vara seg och trött hela dagen efter. MER VITA HELGER ÅT FOLKET!

Idag har ja shoppa nödvändigheter på Dollar och ÖB, sen åkte jag för att hämta Tezz i badhusparken och då ville ju Ted & Tanya också följa, så jag tog alla tre och vi åkte hem hit. Dom har busat med Lexus, sen spela vi lite Wii :P Ted spöa mig i Mario Kart.... Han är 8 år.

Pappa och Ralf kom förbi en sväng och efter dom farit så började ja spela Rock Band på Henkes Xbox. Ojoj vilket beroendeframkallande spel, och va mycket roligare det var att spela nyktert. Då fattar man ju iaf vad man ska göra :P
Jim fick sluta tidigt så ja hämtade han och efter det har kvällen bestått av att spela..Rock Band. Jag är frälst!

Just ja, fick en jätte söt blå ring med en stjärna på av Tezz för att den var för stor för henne. Me like! :D

*Igår läste vi en asrolig blogg, men den finns inte mer*

// ia


Kommentarer
Postat av: systradi

tänk när en nykter helg inte längre är förvånande? ;)

2010-09-05 @ 23:38:12
Postat av: sandra

Ja de är ju fabulous att man är nykter en helg och känner sig som hälsan själv;) höhö

2010-09-06 @ 09:40:57
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Tina

Du ska då vara nykter när jag är ute å shakar mitt feta ass!!!



Tack stumpan! Önskar bara att de kunde hålla sig UPPE!! Kort ramlar ner hela tiden, blir hammare å spik snart eller superlim:P

2010-09-06 @ 14:59:04
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0