Halvtid

Över halva semestern har nu gått. I fredags åkte syster, Jakob och Kiro hem då var jag sjukt sugen på att avbryta semestern och börja om och jobba.
Var in en snabbis igår på jobbet för att ansöka om semester i Oktober, och blev less. SÅÅÅÅ jag har nog min fulla semester ändå.

Har fått dille på att köpa filmer. Igår fyndade jag på Hemmakväll, alla Twilight filmerna och 2 av Män som hatar kvinnor filmerna. Den tredje fanns men det var en special version så då skulle den ju inte passa ihop med dom övriga :P
Idag (snart) ska jag fara till Fiddes lägenhet och fixa lite saker till min hårddisk moahahaha

Ikväll blir det vin kväll med tjejerna hos Kicki, bara hoppas att regnet håller sig borta så man kan sitta på den dunderstora altanen :D

Bild som Jakob lyckades fånga på min lilla plutt:



*So cute*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0