East 17!

Idag har de äntligen hänt! Jag lyckades köpa mig ett par Converse! GRATTIS Linda! Haha
Fick dom dessutom 40% billigare! Me like!

Johan har suttit och sjungit låtar idag på jobbet, egentligen inget ovanligt men på nått mystiskt sätt så kom han in på East 17. Självklart var ja ju tvungen att leta rätt på låten som jag var såååå förälskad i som liten ;) Here it comes:



Har även fått fingrarna ur och beställt en keeper till näsan. Upptäckte att den fanns både i svart och silver, och började då undra varför i hela friden man orkar bry sig om färgen när smycket inte ens kommer synas utan vara "invickat" i näsan? Men efter en stund så satt ja ändå där och tänkte att den svarta ändå var snyggast så de fick bli en sån haha
(för er som inte vet vad de är så är de som ett u format näs-smycke som man vickar upp i nosen för att ha kvar hålet men inte behöva ha ett synligt smycke)

Nu tänkte jag spela sims. Det var väldigt längesen.


*Here we go again and my head is gone*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0