Ännu en sjukt rolig fredagskväll

Som sagt. Blev inte en tråkig kväll idag. Dagen hade ju kunnat vara bättre, en kollega fick uppsöka sjukhus för att hon fick nå chall i kroppen =/ Men hon verkar då må bättre nu.

Jag och Kicki sprang på lunchen och letade inslagspapper. Rosa till henne och svart/vitt till mig, men vi hittade bara rosa, det svart/vita skulle komma in till veckan så då ska vi slå till och fixa till våra gråa bås :)
Min rosa lampa är äntligen på plats, och den är verkligen rosa! Jag sitter och ser generad ut hela tiden pga skenet från den jäveln :P But I LOVE IT! (lampan alltså)

Kvällen kan snabbt sammanfattas såhär:

Baklängestång, Gullefjun, Skrållan sången från Saltkråkan har blivit likvärdig med Papa don´t preach (enligt Johan), Frankrike vann över sugsverige, Johan arg och har hotat att förgifta mig, skrattanfall, missförstånd som var askul: jag smakade iaf på Johans konstiga grej - svalde direkt - blev konstig i halsen.

Tack! It was awsome!!!

*I´ve done it before - And I can do it some more*

// ia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack själv! :) Men glöm int den om kulan som du skulle få in i näsan :P haha

2011-01-28 @ 22:47:05
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha just ja! De var alldeles för mkt för att ja skulle komma ihåg allt på egenhand ;)

2011-01-28 @ 23:01:28
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: siss

vem är johan!??!?!

2011-01-29 @ 01:21:16
Postat av: Linda

Strålberg, emmelis kille u know :)

2011-01-31 @ 04:54:27
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Patrick

"jag smakade iaf på Johans konstiga grej - svalde direkt - blev konstig i halsen."



Vafan? :O

2011-01-31 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0