Att se tillbaka i tiden..

På tal om min brist på inspiration till att blogga.. tanken nu var att ja skulle plocka fram alla mina såna där avlånga kalendrar (ni vet?) och skriva vad som hände för 5-4-3-2-1 år sen. Jag vet inte alls hur intressant det skulle bli med tanke på att jag haft dom i arbetssyfte, men jag tror himlat ja ska testa. Dom ligger ju kvar på jobbet just nu såklart, så har jag riktigt bra minne imorgon så kanske ni får läsa om saker som tex: Hur jag jobbade för 3 år sen, om jag startade om datorn för 5 år sen, om jag kanske bytte plats för 2 år sen?

Låter spännande va?? :D


*Jag är helt serjayös*

// ia

Kommentarer
Postat av: Puss

Hej lillen

2011-01-03 @ 00:09:48
Postat av: Kicki

Ooo kan knappt vänta ;)

2011-01-03 @ 00:48:21
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0