Photoshoot fail!

Tog just 86 bilder på 6 minuter. Utan systemkamera. Det blev fan inte en enda som blev bra. Suck.

Idag har jag vandrat på stan på min lunch, och hittat en super rosa balettklänning typ för hela 36kr. FÖRSTÅR NI? TRETTIOSEXKRONOR!!!! Ett sånt fynd gör man inte varje dag!
Detta var då på BikBok, vandrade vidare till HM och hittade en massa fina armband på REA! Sen gick jag en vända med Sandra efter ja slutat men då hittade ja itt nå.

Men förstå vilken superdag! :D Nu skulle bara mina jätte rosa klackedojjor varit några centimeter högre än vad dom är, för jaa.. dom är svåra att gå i när dom har så låg klack.

Mitt nya sims spel har kommit btw! Har just installerat det, så nu måst ja ju såklart testa det och se om jag kan lyckas med att bli en kändis eller ... en vampyr.

Bjuckar INTE på någon bild. Detta var förskräckligt.


*I won't be anyone's excuse to cry *

// ia

Kommentarer
Postat av: Madde

oo tror jag vet vilken klänning du menar, har en också men mintgrön;)

2011-01-07 @ 20:17:39
URL: http://hmadeleine.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha du är ju galen :D

super rosa balettklänning.. när ska du använda den?

Kan ni inte ha nån maskeradfest snart?=) skulle va askul!

2011-01-07 @ 21:13:09
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi ja de kan nog mycket väl vara den Madde, för den fanns ju i en massa färger :)



Sofia: Ja ska ha den imorn på krogen ;) Så någon maskerad fest behövs inte här höhö

2011-01-08 @ 02:04:07
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0