Torsdag den 13onde

Idag har jag varit hemsk! Missade en sak idag och det var att mitt ena insulin var slut på jobbet, detta resulterade i att jag har varit på ett skit konstigt skit humör. Värk i kroppen och tårar hit och dit. FANTASTISKT!

Nej jag är fortfarande inte återställd, ögonen svider av trötthet och glasögonen borde vara på men jag har haft dom hela dagen så nu ork ja it! =P

Tänkte på en sak igår tror jag det var, eller två saker. Ni som bloggar (inte för att ja nu kommer få en massa kommentarer men, såhär tänkte ja iaf), har ni vissa inlägg som ni skrivit som ni är särskilt nöjda med? Som ni kanske kan läsa själv flera gånger om?
Det har jag. Jag vill mest bara veta om jag är "normal"? Vad nu normal är.. men .. ja..

Den andra saken ja funderade på var om, ni som bloggar, gör färdiga inlägg i huvudet? Jag kan skriva inlägg i skallen från början till slut för att jag just DÅ är sugen på att blogga men har ingen dator nära eller liknande. Sen är det ju väldigt sällan som inläggen faktiskt blir till, eller att dom blir exakt som jag hade tänkt. Men .. är det bara jag?

Ni minns kanske att jag tänkte blogga från mina kalendrar? Mmm. Det blir nog inte den succé jag hade hoppats på men jag gör ett försök på dagens datum 13 januari:

2005 - Torsdag och jag jobbade 8-16.45
2006 - Fredag och jag jobbade 12.30-21.15
2007 - Lördag och jag var ledig
2008 - Söndag och jag var ledig, detta år hade jag faktiskt noterat att jag skulle ta bort julpyntet :O
2009 - Tisdag och jag var ledig

WOHOOOOO det var ju tillåmed tråkigare än jag hade trott!


*If you only kneew - How much I love you*

// ia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är inte ensam! Jag har också favoritinlägg och kan skriva klart i huvet när datorn är för långt bort :P Sen om vi är "normala" eller inte vette fan ;)

2011-01-14 @ 00:16:51
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: jimpuss

Love you too babylaby!

2011-01-14 @ 00:18:43
Postat av: Linda

Haha men de är ju skönt att veta att man inte är ensam i allafall :P Normala är vi nog inte :P Det låter så tråkigt, och vi är ju ett par roliga individer :D

2011-01-14 @ 18:39:36
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0