Why?

Varför har jag ett sånt fruktansvärt stort köp begär? Jag mår jävla dåligt om ja inte får shoppa! Helst gillar ja att shoppa på nätet. Nu var ja dock duktig, jag plockade ihop massa saker som ja verkligen.... behöver... kollade när dom skulle kunna levereras, och där dog min lust. Början på Mars - ett plagg och sen gick det bara utför. Så jag AVBRÖT köpet!!

Dock höll sig lusten till att shoppa endast borta i några sekunder, jag kan inte sluta tänka på dom där underbart vackra byxorna och skjortan! Åååh! 

Jag har ett problem.


*Hej jag heter Linda och jag är shoppoholic*
-Hej Linda-

// ia

Kommentarer
Postat av: Madde

du är inte ensam;)

2011-01-15 @ 09:03:47
Postat av: siss.

mitt spontana råd skulle vara "gå inte på stan så blir du inte frestad" men eftersom du internetshoppar så,. hm,. spärra sidorna! eller, tänk ut något du du vill göra (kanske en resa) eller ha (kanske en bil) och spara pengar genom att inte köpa allt krimskrams som inte är värt något efter någon vecka, lycka till! (om du ens ville ha råd) haha :)

2011-01-25 @ 22:08:24
Postat av: Linda

Haha ja tar mer än gärna emot råd siss! Det var bra tips, en bil är ju verkligen nått ja kanske inte vill HA men som ja behöver. En resa däremot.. de vore toppen nu! Ska tänka på de nästa gång ;) (hade ett litet litet "återfall" i veckan dock) men det var efter det ja läste din kommentar hehe

2011-01-28 @ 00:52:57
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0