För snart en vecka sen..

.. så hände det. Smärtan var nästan outhärdig stundtals men det var det absolut värt! Jag är skit nöjd och kommer bygga vidare efter sommaren :)



Bättre bild kommer när jag är läkt. Det är inte så superfint just nu men :D

Idag har brandlarmet gått två gånger inom en timma på jobbet. Sista gången var dock kl 21 när vi slutade men det resulterade i att ja glömde min mat i frysen som ja hade inhandlat OCH mina två nya Johnny Depp filmer! GRR! Inte för att jag har tid med att se film då man har ett hus att sköta om, städade igår efter jobbet, och samma sak blir det idag.
Det är helt otroligt att det kan bli så skitigt trots att man knappt är hemma, men det är ändå skönt att hålla efter ifall att någon kommer och vill kika på huset.

Nu ska jag ta och cykla iväg med Lex till mamma och vattna blommor medans dom är och hälsar på älskade syster yster som snart kommer hiiiiiiit! =D

*You´ll burn in hell for your sins*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kört över namnet?

Vill se vad det blev! :)

Hoppas det är bra med dig gumman

2011-07-14 @ 06:03:30
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0