Present och möte med släkten

I söndags var det en spännande dag. Födelsedagsfika hos Fiddes syster, med tillhörande släkt. Shit så nervöst det var! Men det gick ju kanon. Dom är så fina allihopa, jag måste bara försöka lära mig bonska (stavning?). Eller måste måste jag väl inte, det är rätt skoj att lyssna när man inte som förstår alla ord :P
Tårtan var superduper god också! Mumma.

Lördagen innan var jag då ute med Sandra kan ju tilläggas. Men jag var ändå rätt pigg trots att jag somnade runt 7 tror jag.

Men men, efter vi hade fikat och kommit oss hem så fick jag en PRESENT som hjärtat köpte i Umeå <3 Behöver jag tillägga att den var/är rosa? ;)





En PRINSESSDRAKE!!! Wiiiii! Ja visste inte ens om att ja besatt den talangen att lyckas flyga drake, men vi fick den att flyga på första försöket. Jag blev lite höjdrädd när jag tittade upp på den, men oj så vackert det var. Hjärtat har fotat som ni kanske förstår :P

Det var verkligen en kanonpresent!


*How wonderful life is while you're in the world*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Sötis!:)

2011-07-05 @ 21:52:45
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: malin nilsson 23år

HEJ! JAG VILL OCKSÅ HA EN DRAKE!!! EN SVART MED RÖD DRAKE PÅ! SOM JAG FLÖG BORT EN GÅNG!!! så, nu kan jag sluta med capslock,. Vem har tagit bilden? vem är på bilden!? sjukt snygg bild! rama in! skriv ut! gör historia!!

2011-07-06 @ 23:39:22
Postat av: Syster Linda

Kära systra mi. Jag kan hålla ögonen öppna efter en sådan drake så att du kan få flyga igen.

Fidde har tagit bilderna, jag, Lex och draken är på bilden. Ja dom är riktigt fina så jag kanske får ta och skapa lite historia ;)

2011-07-07 @ 14:24:42
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0