In the summertime

Semestern börjar imorgon. Eller ja, jag blev ju ledig redan i fredags men :) Idag har jag hjälpt Lotta att bli klar med tapetseringen i karaoke rummet, sen har jag hunnit tvätta och diska (slagit igång maskinen ja men ändå) Känner mig duktig.
Imorgon ska jag upp tidigt och städa hemmet inför syster, svågern och Kiros kommande besök till veckan :D:D

I lördags var jag och träffade Tanya, Tezz och Ted i badhusparken. Det var oerhört skoj att få krama om dom och äta glass i solskenet. Jag saknar dom verkligen.
Efter det så åt jag lunch med Sandra och Elli på Subland innan jag, Fidde och Lotta skulle på bio och se HP 7 del 2. Sjukt bra var den. Faktiskt. Men å andra sidan har jag ju inte läst ut boken ännu så jag hade ju inga egna förväntningar.

Har köpt Labyrinth för någon dag sedan också. Fan va kul spel! Iaf när jag vinner ;) Fidde vann en gång, sen jag en. Då sluta vi spela. Om de nu berodde på att jag vann eller om klockan var mycket vet jag inte, men det är alltid säkrast att sluta när jag ligger på "topp".

Just ja, lovade ju en bild på min tattoo, jag har ingen än. Bara kassa från mobilen, och dom är i mobilen så jaa, ni får se dom på riktigt eller så får ni vänta tills ja fått fingrarna ur ;)





*Sov så gott S*

// ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0