18 kilo våt bäver

Godmorgon.

Nu har jag fått i mig frukost! Hela 10 st brandts skorpor och 2 muggar kaffe! :P Det är så svårt att sluta äta dom där godingarna. Antagligen är jag mätt för resten av dagen.

Jag har hittat en ring som jag vill ha. Tyvärr är det ju då en vigselring och den går väl lös på ca 10 tusen. Så fastän jag skulle kunna köpa den bara för att den är så fin  och skita i att det faktiskt är en vigselring så kostar den liiiiite för mkt för att ha som en accessoar när man går ut på krogen.


Mmmmm... so beautiful!

Idag är man hemma igen, känns som en bättre dag än dagarna innan men fortfarande är jag lite instabil om man säger så.
Ska ta och låta Lexus få kissa lite, sen blir det att duscha så man kanske mår lite bättre och får upp värmen. Hör väl av mig senare.


*Hey Princess*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0