Det blir inte alltid som man tänkt sig

Ja.. här var de då tänkt att jag skulle ladda upp lite bilder men det ville inte min dator. Så det får bara bli ett litet inlägg som visar att jag faktiskt fortfarande lever. Men asså.. ja har ju som it nå att blogga om? Förslag? Jag hade tänkt börja skärpa mig än en gång med att fota mer, för de har ja blivit as kass på! Och bilder är väl alltid skoj?

Idag är man hemma för att bli kvitt denna förkylning. Förhoppningsvis får ja jobba imorn! VILL VILL VILL!

Jag är less på min bil. Gula faran får nog åka iväg mot nya äventyr snart.

Kan nämna att jag önskar mig Sims Husdjur i julklapp.


*Framtiden är ljus*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

Be din pappa tvätta upp bilen och vaxa den.. sen lägger du ut den på blocket. Sälj den..

2011-11-30 @ 12:43:55
Postat av: Linda

Mmmm men då är de en fördel om den går igenom besiktningen också nån gång :/

2011-11-30 @ 13:31:40
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Sandra

whohooo ett inlägg av dig!! Kul, mera sånna!! Vet inte vad jag vill att du ka blogga om, är bara kul att du gör det;) hihi

2011-11-30 @ 13:39:50
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0