Mello del 3

Mood: Glad men med väldigt låga förväntningar på kvällen (trots detta blev man besviken)
Var: Hos min schlagerälskande pappa och hans katt Nisse
Med: Pappa, Nisse, Lexus och hjärtat (som kom efter mello dock)
Tillägg: Bjöds på middag, Lövbiff, potatisklyftor och grönpepparsås! Mmmm!

Här är vad jag tycker;

Youngblood - Youngblood
Poppigt, men kändes som att dom ville vara nya Saade bara de att låten var sämre, dom fulare och man såg hur dom verkligen kämpade med att komma ihåg dansstegen. Inte någon hit här inte.

I mina drömmar - Maria BenHajji
Denna låt kommer och har delvis redan fallit i glömska. Massvis med ljus kommer jag ihåg iaf. Det säger väl en del om låten i sig?

Förlåt mig - Mattias Andréasson
Hade som sagt inte höga förväntningar på denna kväll, men Mattias trodde jag ändå skulle kunna komma med nått halvbra men ICKET! Den var urbota dålig!

Just a little bit - Love Generation
Det som fastnade från detta framträdande var deras kläder. Låten, mjaaae, inte så bra den heller haha Jag vet att heina blev en kass uppdatering men det är svårt när dom flesta låtarna bara är som mellanmjölk.

Sanningen - Carolina Wallin Pérez
Tråkig.

Lovelight - Andreas Johnson
Copycat säger många, ja vet inte om jag håller med. Det var då inget jag tänkte på när låten spelades, och inget jag tyckte nyss när jag jämförde den med Suedes Beautiful Ones. Denna låt blev i mina öron lite halvbra, fastän den egentligen inte är det. Jag trodde denna skulle gå till final.

Why am I crying - Molly Sandén
Jaa, jag förstod väl som redan innan låten börjat att denna låt skulle handla om "the breakup", men som någon Twittrade "Frågan alla svenskar ställer sig nu: slänger Eric Saade smutsiga kläder på golvet?
Haha. Jaa men de gör väl kanske dom flesta? Men åter till låten, jag gillade den ändå! Det var ingen såndär klassisk ballad utan lite annorlunda och denna trodde jag också skulle gå till final.

Mirakel - Björn Ranelid feat. Sara Li
--Pinsamt och sjukt irriterande--

Direkt till globen: Why am I crying och Mirakel (??????)
Andra chansen: Youngblood och Lovelight


Vill bara säga det att, i år är fan det SÄMSTA mello året som varit. Shit vad jag hoppas på nått guldkorn nästa vecka! Gahh!

*Röstning....NOLL gånger, NOLL*

// ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0