Drömmer

Jag har hittat två skönheter som jag önskar mig mer än någonting annat just nu;


Nikon J1 <3


HP mini <3

Suck. Synd att man inte är miljonär, eller iaf lite rikare än man är. Eller hade nån vänlig själ som bara känner att dom vill skänka mig dessa skönheter :P *keep on dreaming*

Iaf. i förrgår var jag och lunchade med Frallan, det var typ länge sen vi hängde så det var jättekul. Rödspätta blev det på Café Piteå, mjamm mjamm! Sen på kvällen bar det hem och jag började så smått ta hand om mitt kaotiska rum/garderob, det gick sådär. Älskling lagade mat och jag och Sandra tog oss en sådär lagom promenad i kylan vilket var uppfriskande. Fyllda paprikor blev det och det var himla smaskens :)


Igår blev det att åka på kalas hos Fiddes mormor, sjuuuukt god smörgåstårta fick man! Och jag slås varje gång jag träffar hans familj över hur himla varma och goa alla är!! Dom är så fina!
Sen blev det middag även denna dag, pasta med broccoli och svamp, det var inte den hit jag hade trott att det skulle bli men så kan det ju vara ibland också. Vi avslutade kvällen med att spela lite New Super Mario 2, men det hängde sig mitt i allt så då sa vi också godnatt.
Just ja! Älskling var ju ledig hela dagen men han klev upp med mig och började skotta av altantaket och sen åkte han till stugan och grävde fram skotern!! Så nu är den hemma och redo att tas ut på äventyr. Kanske till helgen?

Idag har jag varit ledig och jag har varit med Fralls hela dagen, vi har gått på stan, fikat och sen bjöd hon på Lax och ugnsbakade grönsaker och potatis. Inte att förglömma den underbara RÖRAN! mmmm!
Nu väntar jag och Lex på att älskling ska sluta så att vi kan hitta på nått på denna fina dag.

Hmm. Detta inlägg blev fyllt med mat?? Sånt som händer. Imorn är det dags för MELLO igen! LÄNGTAR!


*Beväpna dig med vingar*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sofia

åååååh va fin kamera!!!

2012-02-18 @ 15:55:42
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0