Lösenord?

Heina med att ha lösenord på sin blogg vet jag att jag har skrivit om någongång förut. Jag gillar det inte. Varför ha en blogg om man inte vill att folk ska kunna läsa?
MEN. Jag fick en idé idag att jag skulle sätta lösen på min blogg, vilket jag gjorde också men... tog bort igen. Jag vill inte att en viss person ska kunna snoka i mitt liv, men .. de är inte värt att börja hålla på med lösenord och skit.

SÅ, då vet ni ;)

I helgen var vi då i Åmliden på kalas och det blev även ett bröllop. Kul som sjutton och skönt att få BADA! Jag vill ha en pool, fast jag antar att det inte är det första som kommer att prioriteras hehe
En vacker dag kanske. Om inte annat ett badkar.

Massa tokiga bilder har det blivit också, dock vet jag inte om alla är tillåtna att visas här på bloggen. Vet inte ens om jag vågar titta på dom själv haha
Men nån bild lär nog kunna hamna här tillslut, måste bara gå igenom dom och se vad vi har lyckats åstakomma :P



Detta var i mitten av december, när det kommit så mycket snö. Grannens träd klövs i mitten. Tufft, men inte så skoj för dom kanske. Aja, nu ska jag och älskling göra nått skoj!! Kanske packa upp en kartong höhö

*I´m fucking fantastic*

// ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0