Sleepless in Piteå

...3dje natten nu. Asså, ja är ju trött men jag har inte förmågan att gå och sova. Igår fick jag ligga och vrida och vända på mig trots att tvn var avstängd (vilket jag gissade på att det var problemet natten innan)
Men men, de är ju tur i oturen att man jobbar kväll så man inte måste upp innan man hunnit gå och lägga sig.

Idag/ikväll när hjärtat hämtade mig efter jobbet så kommer jag in i huset och det doftar UNDERBART! Canneloni (eller hur de nu stavas och heter) och rött vin! PÅ EN TORSDAG! <3 Han är så himla himla romantisk. Fniss.
Vi har surrat en hel del politik, världspolitik och Sveriges. Världspolitik är ju en aning mer intressant kom vi fram till.

Har efter detta tonat håret så att man kanske får en jämnare färg tills utväxten inte längre är en utväxt utan helt enkelt min hårfärg :D Ska ju dessutom på 100års kalas till helgen i Åmliden. Hotell/spa med en microskopiskt liten del av hans släkt men trots ändå 60pers eller så.

Nu har vi lämnat nycklar och allt sådant, och så smått börjat komma i ordning. Gästrummet har verkligen fått sig ett lyft och kan nu faktiskt kallas för ett gästrum som väntar på att gäster ska komma och sussa sött.

Ska göra ett försök att iaf lägga mig i sängen, de kan ju gå lättare att somna då. Slå på ljudboken och drömma mig in i Twilight.



*Love is what you make of it*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan it heller sova :(

2012-01-27 @ 04:05:30
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0