Finalen

Mood: Inte så förväntansfull denna gång heller, men man levde som ändå på hoppet att man skulle hitta nått som var värt att skicka.
Var: Hos Lotta och Niclas
Med: Lotta, Niclas, Hjärtat, Lexus och Iza
Tillägg: Thaimat och typ två glas vin

Sammanfattning:

Jag hittade fortfarande ingen låt som jag kände WOW den vill jag ska vinna! Jag försöker/försökte verkligen tycka om Loreens låt eftersom alla andra verkar tycka om den så mycket, men det går inget vidare =/
Den låt som växte mest var Thorsten Flinck, han gjorde den riktigt bra denna gång och han fick en av mina röster.
Ett annat bidrag som fick en röst var Baby doll med Top cats och den sista som fick min tredje röst var Dead by april med Mystery.

Som sagt så hejjade jag som inte på någon speciell, men kan glatt erkänna att det var SJUKT mycket bättre att Loreen vann än tönt Danny! Seriöst!? Han sjöng APFALSKT och hade fortfarande på sig sin töntiga outfit. Nä fy. Och dålig förlorare var han också HAHA in your face!

Röstning denna kväll 3 gåner.


*Röstning totalt i år i svenska mello 22 gånger*
-Rekord i minsta antal-

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0