Hoppsan hejsan

Såg just att jag inte bloggat ALLS i april. Fan va kasst =/ Men det var som att allt mellobloggande sög musten ur mig haha

Om lite mindre än en månad så är det ju dags för Eurovision så då kommer jag väl igång igen.

Har nog inte så mycket att berätta ändå. Hade velat lägga upp lite bilder, men dom är ju hemma och det är inte jag plus att jag så sällan hinner sitta vid datorn. Kan ju iaf berätta att i måndags var det Valborg och då jobbade vi till 21 sen for vi på partaj hos Sandra och Henke, där var det trevligt och rätt så mycket folk :) Blev lite tjejsnack och sånt, men det roligaste var ju dock att alla killar samlades i soffan för att sjunga Lips medans vi tjejer stod och förvånat tittade på inne i köket, ja iaf till en början. Det brukar ju inte riktigt vara på det viset men som jag och Sandra har konstaterat tidigare i år "the world is upside down".


*You drive me crazy*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0