Kuckelimuck

Idag är Bengt här och har kopplat in tvättmaskinen och torktumlaren så nu slipper vi ha en skarvsladd tvärs över badrummet! Wohooo!
Just nu håller dom dessutom på med att installera en Pax fläkt i badrummet så vi kan bli av med all fukt som blir när man duschar osv. AWESOME!

Jag och Lex tog en prommis till Konsum. Det var snöigt och BLÖTT! Jag hade dessutom hål i stöveln så vänsterfoten var sådär lagom genomsur redan innan vi var halvvägs. Men.. när vi var påväg hemåt med fikat så stannar en liten ängel efter vägen och frågar om vi vill ha skjuts. Då var fröken Frallan påväg till Munksund för att sola så då slapp vi traska nästan hela vägen hem. TACK! <3

Väl hemma så har ja fönat Lex och fått på mig torra kläder. Fikat har slunkit ner i strupen med. Gött!

Om en och en halv timme ungefär så ska vi bege oss till kära mor och Pelle för att äta Tacos! Mjamm mjamm! Och kvällen innebär filmtajm för hjärtat med några vänner och jag ska ut och åka bil på raggen. Dock var/är det ju inte supermysigt raggen väder men jag antar att de kommer vara bilar ute iaf :P





*Lex har en för liten tröja*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0