What a beautiful day!

Ledig helg nu och igår blev det att städa lite men också att hälsa på och fika hos fina Kicki som har fyllt år. Grattis igen!! :)

Strecksåg också Inför eurovision så nu har jag hört en snutt av alla bidrag och jag är faktiskt förvånad över att det
verkar finnas en del bra låtar i år. Dock så har man ju inte hört alla live så det kan ju lika gärna bli pannkaka av allt. Tex Jedward, dom har jag kollat på youtube och när dom uppträder live så flåsas det och sjungs surt, men inte i musikvideon såklart. Jedward hade förövrigt en mycket bättre låt förra året! *Lipstick*
Årets låt har tydligen varit tilltänkt till Eric Saade i två år nu men dom valde istället Manboy och Popular vilket ju nog var bra. Iaf Popular, Manboy var ju bara.. konstig.

Nog om det. Idag är planen att skura och tvätta (redan tvättat en maskin, men det finns meeer), sen ska jag även ta en prommis med odjuren om vädret tillåter.

Igårkväll kunde jag inte sova, och ögonen slöts väl där vid 4 tiden vilket är sjukt ovanligt nuförtiden! Så idag är jag trött, men vill inte somna om för då kommer jag säkert sova bort hela dagen och sen känns det bara bittert. Kaffe får bli min livlina idag <3

Nu ska jag googla fram en instruktionsbok.




*Ja..heja Sverige då*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0