Whoop whoop!

Idag kom mina 100 bilder som jag beställt från Fujidirekt. Det ääääär så kul med riktiga bilder som man kan bläddra mellan gång på gång och om och om igen.
 
Dock är det super svårt att se hur färgerna egentligen blir när dom printas och just därför hade de ju varit fint med en fotoskrivare så man själv kan ändra lite och få den perfekta bilden, meeen, jag är supernöjd ändå! =P
Det jag väntar på nu är förstoringen av Lexus. Hoppas så innerligt att den blir fin.
 
Ja men nu är de ju äntligen dagen som jag längtat till så länge. ONSDAG vilket betyder hemkomst för mitt hjärta. WIIIIIE!
Inget mer nattsuddande för min del då och det ska bli så skönt att få gå och lägga sig i tid och få ordning på dagarna haha
 
Asså, det låter ju helt stört att man blir så knasig efter "bara" 3 dagar, men så är det när man är lyckligt kär. Då gör man en massa knasiga saker och beteer sig lite underligt ;)
 
 
*Kicki..du missade när jag galopperade på jobbet idag*
-Florian tyckte att jag inte var riktigt klok-
 
// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Hihi du är så söt vännen!!

2012-09-05 @ 11:55:51
URL: http://psychosandra.blogg.se
Postat av: Kicki

Hahahaha nooooo!! Förbannade mammaledighet! :P När till och med tysken inte tycker du är riktigt klok DÅ är det illa ;) Men varför galopperade du?? :)

Svar: Hahaha jaaa ja menar det! :P Och dagen efter gjorde jag nått liknande så att Fidde frågade Erika om det var så jag hade gjort innan, och då passerar tysken och fäller en kommentar "Näää! Det var ännu knäppare" HAHA
Jag skulle skynda mig till Cute för att jag hade blandat ihop 2 kunder så jag ville vara snabb innan han hann säga fel till kunden.... och då glömde jag som bort mig själv och vart jag hade alla kroppsdelarna :P

Idag fällde jag kommentaren till Anita och Anna; Det är ju ändå tur att man gillar sitt kön!
Crazy days!
Opzi

2012-09-05 @ 12:05:20
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0