Förra lördagen



Efter en hel veckas sjukdom/magont så begav jag mig utanför husets väggar mot Lions Loppis. Där hittade jag det uuuuunderbara glas skrinet som jag bara kände att det ropade mitt namn!! Väl där så träffade jag pappa och vi tog en runda innan det var dags för en fika hos f o f.
Efter fikat hälsade jag på hemma hos pappa och fick pussa på Nils-Olof <3

Kvällen förgyllde Sandra, Therese och Zandra. Fick en urgullig klänning av Therese som jag inte hunnit fota än men blev så himla glad! Dom drog ut på krogen och jag vandrade hemåt.

Underbar helg. Den som kommer nu ser jag mycket fram emot också, då är även hjärtat ledig juu!

*Live long and prosper*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0