Tjena maskinen!

Fick sluta en timme tidigare idag. Wiiiiie! Och just då så ringer min syster och vi surrade i 45 min. KUL!
 
Nu väntar jag på första tvättmaskinen att den ska bli klar så jag får starta en till!! Kul att tvätta, eller, stoppa in i tvättmaskinen och se det försvinna från korgen/golvet. Men SEN, är det inte så kul nå mer. Ogillar starkt att vika och dona =/ Tur att min karl är så himla i ordning att han gör sånt direkt dom gånger han tvättar. Men jag ska verkligen göra rätt för mig nu och plocka undan tvätten från torkställningen (sånt som jag tvättade för 2 dagar sen) så att dom nya plaggen kan rymmas. DOCK så måste jag skölja dom pånytt, för det blev en massa tvättmedel kvar på dom :( Dumma snabbtvättsfunktion!
 
Hungrig är jag med. Som en varg. Men det är så himla trist att laga mat själv :( Igår fick jag ju dock en känning när jag väntade med middagen så jag ska nog se till att trycka en burgare eller så.
 
 
*Vad kostar ett hörseltest på hundar??*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0