Trevlig stund



Fick även med ett äldre Monopol från Lotta och lite annat smått och gott! Det var riktigt trevligt att få träffas och surra, var typ hundra år sen!
Testade hennes pilates boll också och shit va svårt! Men kul! Dock ställde jag mig inte på knä på den som Anna sa..inte där än känner jag haha

Just nu sitter jag och skakar som tusen asplöv pga lågt blodsocker! Inte nice! Speciellt inte pga att jag snart ska köra bil för att få hem mitt hjärta, men har lovat att inte stressa iväg innan jag mår okej igen :)

När pälsklingen kommit hem så ska vi äta middag och sen ha MYSKVÄLL heela familjen! Drömde massa knas inatt så är lite extra kärlekskrank ;P

*Lexus är en gnällspik ibland*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0