What´s that...it´s a moooonster

 
Typ. Klockan är nu halv nio och vi har bara just ätit middag. Blev lite övertid idag så de känns som att klockan har sprungit iväg fastän den inte har det. Jepp jepp..
 
I helgen var det jobbfest som vi for på, och det var då himla trevligt omän det tog mycket krafter för att jag skulle he mig dit då jag såklart åkt på en förkylning. Det var dock värt det :) Vann ju dessutom en presentkorg från Karinas Viltbutik så där finns det mycket gott att mumsa på när smaken börjar bli normal igen.
 
Hjärtat är ute och skottar, och jag sitter inne och googlar och försöker underhålla Lexxan. Han vill busa men förstår inte vad jag menar när jag gång på gång säger "Hämta benet...vars är benet?" han stirrar bara på mig som att ja är dum i huvvet. Hmmm.. nu när ja tänker efter så kanske han inte VILL hämta benet utan vill hellre jaga mig..De får han då it.
 
Nu ska här kollas på julkalendern och varva ner med mina älsklingar innan det är dags för jobb igen halv åtta.
 
*Charmerande bild*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0