Ensamen lördag

Lördag idag ja. Fidde jobbar så jag och Lexus är själva, det är inte så kul.
 
Hade iallafall tänkt lyxa till det med pizza från Ronjas till frukost då det blev över från igår. MMMMMMM! Den är så sjuuuuukt god! Greko. Lägg det på minnet gott folk!
 
Nu har vi äntligen fått igång våran HTPC, och yääääy va kul det är! Har fått kolla på Thåström och är bara lyrisk. Bloggar från den just nu så jag har tyvärr inga bilder att lägga upp. Men det kanske kommer mera sen idag ;)
 
Mello ikväll igen, mina förväntningar är höga faktiskt. Mer om sånt i mitt mello inlägg.
 
Ja just ja! I torsdags gjorde jag en gastroskopi. SATAN va äckligt och obehagligt! Det är något som jag verkligen hoppas att jag slipper göra igen! Wääää!
 
*Ta hand om varandra*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0