Another day @home

 
Smörjer med Bivax kring snoken för att förhoppningsvis bli av med alla flagor som blitt av att man snytit sig sjuhundrafemtielva gånger senaste dagarna. Ska ju på bröllop på lördag, vill vara fin, eller i alla fall inte se ut som att jag har torkat snor runt näsan!
 
 
Sen var det ju de där då med att hitta nått att ha på sig. Hade ju planer på att hinna på stan denna veckan, men det tyckte inte mina baciller. Kom på en klänning som jag köpte i Dublin, men den får inte tvättas!! FLERA plagg som inhandlades på Forever21 får inte tvättas eller måste kemtvättas. SÅ JÄVLA DUMT!
Jag kommer tvätta den iaf. i tvättpåse och på handtvättsprogrammet så får vi se vad det blir av den =P
 
 
Och mitt rum är i en enda röra. Blä. Den enda som vill vara där inne just nu är Lex. Han älskar min matta.
 
*Nu ska jag sluta vara sjöjungfru*
-Sims-
 
// ia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0