Jobb idag

Idag var man tillbaka på jobbet efter en veckas sjukfrånvaro. Det var skönt att komma in i rutinerna lite, men samtidigt jevvla kaotiskt att komma in mitt i när nått nytt har skett och försöka uppdatera sig. Speciellt när ingen av de tre personerna som varit involverade är på plats denna veckan :P Men det har ändå gått skapligt :)
 
Nu ska jag äta nudlar och invänta min kära sambo som kommer heeeem från Luleå. Ska försöka hinna pussas lite på han innan jag ska gå till Sandra för att se lite Desperate (nej vi är inte klara än).
 
Igår gjorde jag inte mycket. Fidde åkte och tog ner björkar, och jag åkte på Rusta och inhandlade en rosa mixer (frågan är om den håller mer än två omgångar av Strawberry Daiquiri?). Sen blev det sängläge ett tag innan middagen. Yepp yepp.
 
*Can't worry 'bout what's behind you*
-or what's coming for you further up the road-
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0