Update i rökträsket

Igår var oerhört jobbig. Kvällen i alla fall. Då var jag själv till 21 och kunde inte göra nått annat än att sitta och lyssna på groteskt hög musik och stirra in i väggen. Spelade så högt att till och med Lexus hörde!! ;)

Inga fler mardrömmar iaf. Peppar peppar. Känslan som ofta infinner sig är "Fan va TRÅKIGT att inte få röka". Mmm det tycker jag att det är, men det är inte en anledning till att fortsätta. Försöker komma på vad jag kan tycka är kul istället. Funderar pä broderiet dära men då måst ja beställa grejer och det ids jag inte nu.

Sitter och väntar på mat på Café Pite..det tar onödigt lång tid kan ja tycka. Cappuccinon var inte god heller. Nåväl.

*Musik är räddningen*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0