Sommarfest och post-it lappar





I lördags hade vi familjedag/jobbfest på Logen. Det var spännande. Inte ett enda köksverktyg fanns så när vi skulle steka burgarna som vi skulle bjuda på så fick min sax hoppa in både till att hacka sallad och flippa burgare. He gick de med :P Sen var det fiskedamm för kidzen och efter det var det tänkt en kubbturnering, men de var it så många som hade tålamodet att stanna så vi fick ihop 2 lag och vårat VANN! Whoop whoop! (detta trots att mina pinnar mest åkte rakt upp eller rakt ner i marken)

På kvällen droppade det in lite fler folk som var fest sugna och vi kastade pil på ballonger och litr annat kul.

Fåtr hem Post-it lappar som ska ha superklister från Buzzador och jaa de må jag säga, den lapp som finns på bilden har blivit flyttad måååånga gånger men den ramlar inte ner minsann!

Nu ska jag kontrollera skatten..

*Middag? Mmm kanske mackor*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0