ESC

Vi tävlar ju dådå jag och Fidde varje Semi för att se vem som har flest rätt på vilka länder som går vidare till final. Jag vann i år. Med en poäng. En VIKTIG poäng! Förra året verkar jag inte ha dokumenterat för omvärlden, vad kan det betyda måntro? :P
 
Semi 1
 
Linda:

Lettland
Sverige
Island

Ryssland
Azerbaijan
Ukraina
Nederländerna

Portugal
Ungern
Armenien
 
8/10

Hjärtat:

Lettland
Estland
Sverige
Island

Ryssland
Ukraina
Nederländerna
Montenegro
Portugal
Ungern
 
7/10
 
Den som vi missade var San Marino, som Fidde faktiskt hade på sin lista men som han strök. Så de räknas inte.
 
Semi 2
 
Linda
 
Israel
Norge
Österrike
Finland
Irland
Makedonien
Schweiz
Grekland
Slovenien
Rumänien
 
7/10
 
Hjärtat

Israel
Norge
Österrike
Finland
Irland
Makedonien
Schweiz
Grekland
Malta
Rumänien
 
7/10
 
Andra omgången var inte lika spännande, men, jag trodde absolut att vi skulle ha fler rätt. Men där kom Polen och Vitryssland och förstör. Malta var jag osäker på, och allt eftersom programet fortskred så blev jag mer och mer osäker på Makedonien, men .. den fick tyvärr stå kvar.
 
Hur som så vann jag. HA!
 
Min favvo so far (om någon missat det)
 
 
*Dom är lika för att vara tvillingar*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0