Halloween

Det gick av stapeln förra helgen. Intressant var det. Kul att skrämmas, kul att se grabbarna in action som kvinnor, kul kul kuuul att bli sminkad av Sandra såklart! 
Jag feströkte. Det var inte särskilt gott alltså. Fanns inte en tillstymmelse till sug dagen/dagarna efter. Jag tror faktiskt att det tog bort mycket av den romantiska biten som man kom ihåg..

Bild har jag ej nu.

Helgen som nu kommer har jag längat länge efter..min födelsedag! Men inte för att det är min födelsedag utan för att jag inte har någonting planerat på lördagen (bara tankar om vad jag VILL göra). Och det är precis vad ja tänkt. Bara göra det som faller mig/oss in. Skönt. Inget kalas. Skönt.

Nu ligger ja dock med extremt ont i halsen. Tror faktiskt inte att jag någonsin haft såhär ont i halsen, så förhoppningen om att det är borta imorgonbitti är inte så trolig :/ ja vill ju på jobbet! Käka tjejlunch och ha kul! 
Stänger mina två blå och hoppas på att vila tar bort detta illa kvickt.

*Natti natt* 

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0