Pink och snor

Fått i mig en kopp te. That's it! Fattar inte! Jag är ju förkyyyld, inte magsjuk. 

Blä blä blä. Det bara slog till liksom. Ikväll skulle ja på föreställningen en Lycklig pessimist med svärmor men det går ju inte nu det..

I lördags ville ja fota citronväxten vi har så Fidde hjälpte mig med kameran, stativ och sånt. Sen lekte jag själv och det var himla kul! Och fint blev de :)) 

Kvällen spenderades hos Emmeli och Johan. Utklädd till tänderna med rosa peruk bla var jag. Fidde hade en fjäderboa i 5 min innan den stacks för mkt ;* hihi
Kul va det om än jag inte kan förståååå hur Andreas Johnson inte gixk vidare! Den är så bra! (Trodde aldrig jag skulle skriva så om hans låtar men..)

Just ja. Satte dessutom på mig lösögonfransar SJÄLV! Och denna gång hamna dom på huden och inte på mina fransar som sist!


*Stolt*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0