Ojsan!

Det var ju återigen ett tag sen jag bloggade haha
 
Men jag har försökt, dock fattar jag mig inte på den uppdaterade appen ... känner mig korkad.
 
Mycket har hänt sen i maj. Jag har slutat på GoEx efter 14 år, jag har haft semester och under den var vi i Värnamo, Köpenhamn, Tylesand, Jönköping, Växjö och säkert nåt mer ställe, jag har börjat arbeta på Rusta som deltidsanställd och nu stundar en kräftskiva på lördag!
 
Sommaren kan iaf sammanfattas med ett ord: PokemonGo. Eller är det två ord? Hursom. Vi har spelat och spelat och spelat. Nu har det dock lugnat ner sig när man inte har semester och det inte är 20 grader och sol. Men himla roligt är det.
 
Nu har jag dock snöat in på pärlbrickor. Jag har tillverkat några kräftor och en julgran å nå annat pyssel. Det är sååå roligt, men man får lite ont i nacken när man sitter och letar efter rätt nyans - för i denna blandning var det VERKLIGEN blandat! Asså.. finns typ tre röda nyanser, och en rosa som ser ut som röd tills man har värmt den osv. Så det är lite extra knepigt.
 
Nästa grej jag ska pärla är en mix av de två sakerna... Pikachu!!! :)
 
*You only live once*
 
// ia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0